informacje prasowe_
artykuły eksperckie_
teksty na strony www_
magazyny firmowe_
raporty i analizy_
artykuły poradnikowe_
kampanie informacyjne i edukacyjne_
komunikacja kryzysowa_
PR
Pokażę, że Twoja szklanka jest w połowie pełna, a nie pusta
Szklanka jest w połowie pusta czy pełna? To klasyczne pytanie o ocenę poziomu napełnienia szklanki najlepiej oddaje istotę działań public relations. PR to budowanie dobrego wizerunku i zaufania. A przede wszystkim informowanie. Jeśli sam nie przekażesz grupom interesariuszy (mediom, Twoim klientom lub współpracownikom) dobrze przygotowanej informacji o Twoich działaniach, nikt nie będzie o nich wiedział. Albo wszyscy będą widzieć tylko niedociągnięcia. I szklanka, choć w połowie pełna, będzie postrzegana jako pusta.
W tekstach i działaniach PR pomagam wykreować odpowiedni przekaz. Zanim przygotuję tekst informacji prasowej, artykułu eksperckiego lub np. przemówienia czy materiałów do kampanii społecznej – słucham opowieści, gromadzę informacje, analizuję dane. Zawsze pomagam znaleźć temat, który zainteresuje media. Dowiedz się więcej o tym, jak pracuję i jak będzie przebiegała nasza współpraca
Służę też wsparciem w sytuacjach kryzysowych.
Dobry PR bazuje na dwóch zasadach: prawdziwych informacjach i systematycznych działaniach.
teksty na strony www_
artykuły sponsorowane_
teksty na blogi_
teksty reklam_
gazetki firmowe i promocyjne_
broszurki i ulotki_
newslettery_
opisy produktów_
MARKETING
Za pomocą tekstów pomogę Ci zwiększyć sprzedaż i zyskać lojalnych klientów
Obraz przyciąga wzrok, ale to tekst daje impuls do działania. Zwłaszcza jeśli działa na wyobraźnię, porusza emocje i dostarcza przydatnych informacji. Ludzie nie czytają mniej. Czytają po prostu w innych miejscach i w inny sposób.
Tworzę zapadającą w pamięć opowieść o Twojej firmie, produktach i usługach. Przede wszystkim jednak piszę tak, by odbiorca, czyli Twój klient, znalazł odpowiedź na swoje pytania. By poczuł, że ktoś pomyślał o jego potrzebach.
Zanim napiszę teksty na stronę internetową Twojej firmy, będę chciała ją zobaczyć. Wykorzystam Twoją wiedzę i doświadczenie do przygotowania ciekawych tekstów na bloga, które przy okazji wspomagają pozycjonowanie. Dowiedz się więcej o tym, jak pracuję i jak będzie wyglądała nasza współpraca
Moja specjalizacja to także artykuły sponsorowane – dobrze napisane do złudzenia przypominają obiektywny tekst dziennikarski, któremu ufa się bardziej niż reklamie.
reportaże_
artykuły_
wywiady_
teksty poradnikowe_
newsy_
recenzje_
teksty informacyjne_
MEDIA
Od lat piszę artykuły w mediach drukowanych i internetowych
Moje teksty znajdziesz m.in. w magazynach „Bieganie”, „Podróże”, „Weranda Weekend”, „SKI Magazyn”. Regularnie piszę też dla portali nabiegowkach.pl i werandaweekend.pl Do niedawna tworzyłam autorską stronę biegowkipodtatrami.pl
Specjalizuję się w tematach związanych z narciarstwem biegowym (dla amatorów) i backcountry. Piszę też o „zwykłym” bieganiu, nordic walking, podróżach, miejscach i – chyba jako jedyna – o muzeach narciarstwa w Europie.
Duża część mojej dziennikarskiej pracy to promocja regionów, m.in. w Austrii, Niemczech i Słowenii.
Jak pracuję i jak będzie przebiegała nasza współpraca?
Kiedy uzyskałem zlecenie na reklamę Rolls-Royce’a, poświęciłem trzy tygodnie na czytanie materiałów i pewnego dnia natknąłem się na stwierdzenie, że „przy prędkości sześćdziesięciu mil na godzinę najgłośniejszy dźwięk w samochodzie wydaje elektryczny zegar”. To zdanie stało się hasłem - headlinem, po którym następował liczący sześćset siedem słów faktograficzny tekst – napisał David Ogilvy, jeden z najsłynniejszych copywriterów i twórca agencji reklamy Ogilvy&Mather.
Ta historia idealnie oddaje sposób, w jaki pracuję. Bazuję na zgromadzeniu informacji (m.in. dzięki rozmowie, odwiedzeniu miejsca czy przyjrzeniu się działaniom Twojej konkurencji) i ich analizie. Jeśli jest to możliwe, sięgam do wykresów, danych statystycznych, tabelek – często to w liczbach kryją się te najciekawsze historie. Wszystko po to, by wyłowić ziarenko, wokół którego wyrośnie unikalna opowieść, która przyciągnie uwagę Twojego klienta.